Kariera
Jesteśmy kancelarią składającą się z kilkunastoosobowego zespołu doświadczonych prawników.
Z uwagi na dynamiczny rozwój Kancelarii, nasz zespół stale się powiększa.
Praca zespołowa to paliwo, które pozwala zwykłym ludziom na osiąganie niezwykłych rezultatów. – Andrew Carnegie
Dołącz do nas
Asystentka biura - Pracownik sekretariatu
Od kandydatów oczekujemy:
- dobra organizacja pracy
- odpowiedzialność, terminowość, dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera- pakiet MS Office
- wysoka kultura osobista
- dobra znajomość języka obcego
- doświadczenie na podobnym stanowisku (praca w biurze, obsługa klienta, czynności recepcyjne)
Zapewniamy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia lub umowy o pracę
- praca w centrum Wrocławia
- przyjazne warunki pracy w młodym zespole
Opis stanowiska pracy:
- czynności recepcyjne
- nadzór nad poprawnym obiegiem dokumentacji (odbiór, skanowanie i rozdzielanie korespondencji przychodzącej oraz przygotowanie i wysyłka korespondencji wychodzącej)
- prowadzenie terminarza
- obsługa spotkań
- czynności z zakresu archiwizacji dokumentów
- obsługa urządzeń biurowych
- wsparcie w zakresie tzw. backoffice
- inne zlecone czynności administracyjne i biurowe