Kariera

Jesteśmy kancelarią składającą się z kilkunastoosobowego zespołu doświadczonych prawników.

 

Z uwagi na dynamiczny rozwój Kancelarii, nasz zespół stale się powiększa. 

 

Praca zespołowa to paliwo, które pozwala zwykłym ludziom na osiąganie niezwykłych rezultatów. – Andrew Carnegie

Dołącz do nas

Asystentka biura - Pracownik sekretariatu

Od kandydatów oczekujemy:

  • dobra organizacja pracy
  • odpowiedzialność, terminowość, dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera- pakiet MS Office
  • wysoka kultura osobista
  • dobra znajomość języka obcego
  • doświadczenie na podobnym stanowisku (praca w biurze, obsługa klienta, czynności recepcyjne)

 

Zapewniamy:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia lub umowy o pracę
  • praca w  centrum Wrocławia
  • przyjazne warunki pracy w młodym zespole

Opis stanowiska pracy:

  • czynności recepcyjne
  • nadzór nad poprawnym obiegiem dokumentacji (odbiór, skanowanie i rozdzielanie korespondencji przychodzącej oraz przygotowanie i wysyłka korespondencji wychodzącej)
  • prowadzenie terminarza
  • obsługa spotkań
  • czynności z zakresu archiwizacji dokumentów
  • obsługa urządzeń biurowych
  • wsparcie w zakresie tzw. backoffice
  • inne zlecone czynności administracyjne i biurowe
aplikuj

Rekrutacja ciągła

Wyślij swoje CV wraz z listem motywacyjnym na adres email: